Un mic ajutor...ofera speranta la viata!

marți, 5 mai 2009

Story of a dreamer...

Vreau sa cred ca sunt o persoana deschisa, amuzanta...a carei personalitate imbina maturitatea cu doza de copilarie fara de care consider nu numai ca ne-ar fi greu sa trecem peste toate greutatile, ci chiar ne-am plafona. Imi face multa placere sa imi petrec timpul liber impreuna cu prietenii mei, putini, dar deosebiti. Sa calatoresc cat mai mult, sa evadez din cotidian, sa explorez, sa descopar...oameni, personalitati, comportamente. Am invatat de-a lungul celor 5 ani (de cand am dat intr-un fel sau altul piept cu viatza) ca ceea ce nu te omoara, intr-adevar te face mai puternic...iar atunci cand ai impresia ca problemele, greutatile sau simplele frustrari interioare te coplesesc...in tine gasesti puterea de a merge mai departe...si uneori ti se intinde o mana de ajutor atunci cand te astepti mai putin. Un lucru e cert: mai jos de pamant nu poti sa cazi, iar de la pamant vei gasi mereu puterea sa te ridici! ;) Am invatzat ca iubirea nu e un ideal, e o realitate palpabila, usor confundata cu dependenta, insa de fapt inseamna o evadare din tine insuti, inseamna a impartasi cuiva cele mai intime ganduri si sentimente. Ca fidelitatea nu e un scop, ci o consedinta a faptelor si atitudinii celuilalt. In viata totul e un risc, pe care vrei sau nu sa ti-l asumi, depinde doar de tine. Criteriul principal al multora in luarea unei decizii e raspunsul la intrebarea: "Ce am de castigat?"...de fapt nu realizeaza ca cel mai mare castig pe care il putem avea in viata aceasta este experienta, intelepciunea, iubirea, autocunoasterea si cunoasterea. Restul, sunt trecatoare...Ceea ce cauti inafara ta, se afla in masura intelesului tau in tine, de fapt... Ideea de baza insa este ca sunt o persoana complexa, dar merita sa ma cunosti. Insa iti trebuie timp si rabdare pentru a ma cunoaste cu adevarat, chiar daca par o carte deschisa. :) Aparentele pot insela... Pot fi excesiv de sensibila, surprinzator de exuberanta sau...o bomba cu ceas! :D Nu am nicio jena sa dansez in ploaie daca asa am chef, nu spun "nu" unei provocari gen sport extrem, niciodata nu as refuza sa acord ajutorul cuiva care are nevoie, pur si simplu ma inmoi instantaneu cand ved bebelusi sau copii in parc :) , daca asa simt plang la filme, "gandesc" mai mult cu sufletul, dar mai ales...nu imi pasa absolut deloc de "gura lumii", pt. mine contand parerea mea despre mine si a familiei si prietenilor mei adevarati, care am grija sa ramana neschimbata. Imi place viata, cu toate aspectele ei! De cele mai multe ori vad partea plina a paharului si consider ca fiecare experienta reprezinta o lectie de viata! Ma referesc de monotonie, in general am o atitudine pozitiva, stiu sa iubesc cu totul, cu toate riscurile aferente. Daca nu, mai bine deloc. Cred cu tarie in legea atractiei, de aceea ma gandesc constant si vizualizez cu tarie lucrurile pe care mi le doresc si de cele mai multe ori, functioneaza! Inlatur gandurile negative sau temerile, tot din acelasi principiu. De acolo si vorba: "ai grija ce-ti doresti!" :) Sunt colerica, non-conformista, vulcanica, deschisa din toate punctele de vedere, sunt mereu in cautare de noi activitati. Sunt...EU! So take me as I am, or watch me as I go...;)

Un comentariu:

  1. Buna!Si la mine in suflet a mai ramas o particica din copilarie.Este bine in viata sa ai o particica din copilarie ,ca daca esti mprea matur si te "ingropi"prea mult in maturitate nu e bine deloc.Eu consider ca maturitatea e prea rigida cu tine.....si te inchizi prea mult in tine.....intradevar din greutati inveti multe.....asa este...dar totusi e bn sa ai o parte din copilarie.Sunt convinsa ca Dumnezeu va face in asa fel incat sa intalnesti si oamneni deosebiti in jur si care sa te ajute cand trebuie.Ma bucur foarte daca te/as cunoaste .....si ca esti esti o persoana deschisa:)si foarte prietenoasa!TE pup!Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere